Thursday, February 7, 2013

The perfect mascara?


Cine nu isi doreste o mascara care sa-i faca genele lungi si pline de volum? Eu sigur imi doresc. Asa ca de cativa tot caut o mascara care sa ma multumeasca. Insa dupa multe, multe incercari, sunt in acelasi punct de unde am plecat si anume tot nu am gasit ceva pe gustul meu.   
Apoi, am decis sa le iau pe rand, adica sa folosesc 2-3 mascara pentru alungire sa vedem daca ma multumeste. Si apoi, daca nu merge, o sa incerc cateva speciale pentru volum.
Dupa ce am citit cateva forumuri, in urma experientelor intalnite, mi-am achizionat mascara Lancome Virtuose Black Carat, iar rezultatul este urmatorul (sper sa intelegeti ceva din poza):



Cel mai ieftin l-am gasit pe internet la 100 lei. Insa pretul variaza in functie de magazinul de unde il cumparati. 
Oricum nu sunt convinsa daca sa ma opresc aici. Cred ca o sa caut in continuare o mascara mai buna. Mereu se poate mai bine, nu? In timpul cautarilor mele, mi-am facut o lista cu 2-3 rimeluri pentru alungire si o sa le incerc pe toate sa vedem de care o sa fiu multumita. Sper sa ma opresc la una din ele, daca nu, urmeaza mascara pentru volum.
Sunt curioasa daca cineva a gasit o mascara pe care sa o foloseasca de-a lungul anilor si sa fie mereu multumita.

No comments:

Post a Comment